.FISE EDUCATIVE · adunare si scadere

ADUNĂRI și SCĂDERI până la 5

Revin după mult timp cu un fișier la care am lucrat cu drag.

mate-de-primavara-750

Sunt 20 de pagini cu exerciții de fixare a numerelor până la 10, adunări și scăderi până la 5, șiruri crescătoare și descrescătoare și exerciții grafice. Iată și un mic preview, mai grăitor decât orice descriere aș face eu aici…

mate-de-primavara-adunari-scaderi-0-5-preview

Ca deobicei, pentru efectuarea exercițiilor recomand folosirea unor materiale ajutătoare, eventual cât mai neobișnuite pentru o „oră de lecții”: folosiți nasturi, boabe de cafea sau de fasole, bețișoare, frunze sau pietricele adunate de prin parc, figurine… și matematica va deveni un joc amuzant.

Pentru download, apăsați pe linkul de mai jos:
DOWNLOAD Adunări și scăderi până la 5

Să le folosiți cu spor!

Cu drag,
Lavinia

p.s. – Am lucrat cu mare drag fișierul acesta, poate și pentru că, cel mai probabil, este ultimul de acest gen pe care îl voi face (cel puțin pentru o vreme). Fetița mea este în clasa întâi și, în cel mai bun caz se va mai „juca” adunând până la 5 doar în vacanță, într-o zi în care o va cuprinde melancolia pentru grădiniță… Iar fiul meu este în clasa a treia. Este timpul să merg mai departe, spre alte grade de dificultate și arii de interes. Oricum, munca mea aici va continua.🙂

Lasă un răspuns

