.FISE EDUCATIVE · siruri logice

ȘIRURI LOGICE. Zborul fulgilor de nea și alaiul Iernii

Deși în momentul în care scriu mai e destul de mult până când iarna își intră în drepturi, am conceput un set de fișe cu tematica anotimpului rece. Ce imagini mai frumoase și mai plăcute există pentru copiii, dacă nu cele ale fulgilor de zăpadă și a decorațiunilor de brad… pe care să le putem folosi pentru a stimula inteligenta, atenția și gândirea logică a micuților?

siruri-logice-fise-educative-zborul-fulgilor-de-nea

Șirurile logice îi ajută pe copii să înțeleagă mai bine și mai ușor matematica, mai precis relațiile dintre numere. Este primul pas în înțelegerea înmulțirii… dar, înainte de toate astea, e o joacă haioasă de detectiv printr-un amalgam de imagini.🙂

Setul conține:
– 14 fișe cu exerciții cu șiruri logice, de grade diferite de dificultate;
– 3 fișe ce presupun și efectuarea de adunări și înmulțiri.

DOWNLOAD

Distracție plăcută!
Lavinia

p.s. – Ca de obicei, orice comentariu, observație și/sau laudă😛 sunt binevenite.
UPDATE: am observat că fișierul nu putea fi accesat decât cu permisiunea mea; am remediat problema.

7 gânduri despre „ȘIRURI LOGICE. Zborul fulgilor de nea și alaiul Iernii

  1. Din pacate tot nu merge, nu se poate downloada, nu se poate printa.
    Download Permission
    Viewers cannot download

    Nu puteti sa mi-l trimiteti pe mail? Multumesc.

    1. Chiar nu stiu de ce nu merge la dvs. Am verificat la alti prieteni si totul functioneaza. Incerc sa gasesc o solutie alternativa pe viitor.

  2. Un site extraordinar de bun, insa aceste fise nu se pot descarca. As dori sa „follow” pe facebook, dar nu reusesc, nu stiu de ce!

  3. buna! sunt in cautare de materiale despre iarna , iar acesta se muleaza perfect cu ce-mi trebuie mie. din pacate nu-l pot descarca . se poate face ceva?

  4. Interesant si folositor. Am reusit sa lucrez cu baiatul meu….insa sirurile logice nici eu nu le pot descarca. mi-ar fi fost folositoare. Va multumesc pentru toate celelalte.

Lasă un răspuns

