activitati de toamna · CRAFTS

Inima de frunza, felicitare de toamna

Toamna a venit târziu la noi. Și când în sfârșit a sosit, a adus cu ea un covor țesut din frunze galbene de tei. Dintr-o dată, drumul spre și dinspre grădiniță era luminat de frunze cu colorit foarte modern, în nuanțe de galben neon. M-am gândit atunci să facem o felicitare simplă, care să nu implice tehnici deosebite și să poată fi făcută și de copilașii foarte mici… așa s-a născut felicitarea de toamnă pe care am numit-o Inimă de frunză. Iată ce și cum am facut…

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simplaMateriale:
* foarfeca
* frunza ingalbenita sau de oricare alta culoare
* carton alb
* marker/carioca
* lipici

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simplaPasul 1. Am asezat frunza cu partea interioara in sus si am trasat jumatate de inima.

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla - pasul 3Pasul 2. Am indoit frunza pe mijloc…

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla - pasul 4Pasul 3. …si am taiat pe urma de marker, pentru a obtine o inima perfect simetrica.

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla - pasul 5Pasul 4. Am lipit inima de frunza fix in centrul cartonului indoit. Mie imi plac felicitarile pe orizontala, insa ar fi mers foarte bine si o felicitare normala.

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla - pasul 4Pasul 5. Pentru ca ar fi fost prea simplista, am luat culorile si am inceput sa creez o textura ca de frunze in jurul inimii, folosind tehnica fingerpainting/pictura cu degetul.

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla - pasul 4Pasul 6. Am avut grija sa las vizibile amprentele, tocmai pentru a creea iluzia de frunzis.

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla

Ta-daaammmm! Rezultatul final!

Activitati de toamna: Inima de frunza, felicitare simpla. Tutorial

2 gânduri despre „Inima de frunza, felicitare de toamna

Lasă un răspuns

